رایانرایان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات رایان

یک سالگی

1392/12/24 16:12
نویسنده : ساناز
482 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم

روز تولدت خیلی حالت بد شد اسهال و استفراغ داشتی دو شب قبلش شب یلدا رفتیم مهمونی فک کنم این ویروس اونجا از یکی گرفتیناراحتالهی بمیرم برات اصلا اشتها نداشتی البته همون  روز که احساس کردم حالت بده سریع با بابا یی بردیمت درمانگاه کودکان گیل اخه مطب تعطیل بودن تازه دکترتم نبود ... خدا رو شکر شیفت دکتر کشاورز بود که دکتر خیلی خوبیه امپول برات نوشتن و قرص وors...بابایی رفت دارو هات و امپولت گرفت وقتی پرستار امپولت زد ی کوچولو گریه کردی فدات بشم

به خاطر همین ی تولد سه نفری گرفتیم قربونت برم

ببخشید که برات تولد نگرفتیم ایشالا ساله دیگه تو خونه ی جدید حتما جبران میکنیمممممم

اینم عکسای جشن سه نفریمون

 





اینم پارسال 2 دی

تو این عکس من هنوز ندیدمت عزیز دلم از اتاق ریکاوری هنوز نیومده مده بودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نسی جونی
23 فروردین 93 18:30
سلام ساناز جون اولین باری بود که وبلاگ رایان عزیز رو میدیدم خدا حفظش کنه براتون عزیزم خیلی جیگره